Tuesday, March 9, 2010

SEMAKIN REDA

tibe2 je rase macam byk masa pree..
sepeninggalan aku selama ni... BANYAK perkara yang dah SELESAI...

1. Jawatan dah sah *yeah
2. Sukan Tahunan pon dah abes *fuuh!
3. Anak2 dah tak demam2 *alhamdulillah
4. Amalin dapat ke PAPN *save sket! haha
5. Pesal dah kawen * taniah2
6. Bai pon dah kawen *sorry tak dapat dtg pasal uzur



tapi kan.. LAGI BANYAK yang perlu diselesaikan.. tak larat nk list down.. keep coming.. harap2 aku dan kawan2 aku sume sempat bersedia...


kembali memblog,
saye

6 comments:

~Kak AZZ~ said...

sebijik abis muka dak boy tu dgn muka ayah dia...

Tahniah la sbb dh sah jawatan tu...

Sir Copper Jr said...

haha sama ke? ramai org cakap ikut muke mak dia...

tenkiu2.. tungu kluar duit kwsp baru bleh blanje hehe

~Kak AZZ~ said...

errrrr.... Tak mintak belanja apa2pon... Takpe, nanti kita belanja diri sendiri guna duit kwsp masing2 je la ehh... hahaha...

Sir Copper Jr said...

err td tu cakap nk belanje sakan diri sediri la haha

~** PROFFY **~ said...

lama gak sah jawatan eh skop..

Sir Copper Jr said...

setahun gitu la proff.. tu pon dah kire laju skang.. dah kurang kerenah birokrasi tu..