Monday, November 2, 2009

RANCANGAN TERGENDALA

akhir2 ni mmg suwey.
byk rancangan2 gua tergendala.. termasuklah nk mengupdate blog.
gua macam dah takleh nk imbang masa utk main2 ngn masa utk serious..
muke pon asek bekerut je semenjak 2 menjak nih..

why so serious?
1. lepas cuti raye aritu, mcm2 keje menunggu di skulah
2. pengasuh gua buat hal.. asek2 cuti.. penat gua ulang alik equine letak anak2.. dah benti dah pun!
3. anak2 dah start mengganas... bukak laptop aje dia offkan...
4. ekonomi selepas raya ni teruk beb.. dah mmg darurat.. makan pon ape yg ade je..
5. budak2 ni asek duk lepak fb.. so aku dah byk abeskan masa kat sana..

nak je tutup blog ni.. tapi karang taim busan2 nk kene ade gak mende ni.. 2 minggu lagi dah cuti skulah.. hehe..

sekian.
yg tak serious sangat;
saye.

6 comments:

kucinsiam said...

abang skoooooooooooooooooppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp......ha ha ha

Sir Copper Jr said...

ai... apa cite skang? dah meet the parents blom?

PeXXaL said...

woiii!!! cuti skolah ape planning?

mrsD 2B said...

meet the parents...emmmm
emmmm soon...
very soon....
=smile=

Anonymous said...

jagnnn lupeee baju yg aku oder tuuu.. wakakaka...

p/s: ntah bile nak check blog ni pon xtau laa... 0549 isnin 8mac2010 pc16 zone-x ajimal razim.. pirate

Sir Copper Jr said...

orait dah update dah ni